Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, november 06, 2009

tröttare än tröttast...

Nu börjar jag känna av dieten på allvar!
Är extremt trött på kvällarna, bara sitter i soffan och är sugen på allt! Drömmer till och med om mat på nätterna!
Kroppen börjar bli sliten också. Det känns i höfter, knän och axlar att kroppen har leget på energiunderskott länge. Jag har även lättare för att dra på mig skador. Sträckningar och ömhet kommer oftare så jag får vara noga med att värma upp ordentligt. Jag börjar även bli nojjig. Kommer jag hinna? Kunde jag ha gjort nånting annorlunda? Hur kommer jag se ut mot alla andra.?
Humöret pendlar väldigt. Ena sekunden är motivationen på topp, för att i nästa vara bortblåst och allt känns hopplöst! Men det är bara att bita ihop nu. En månad kvar tills jag får visa vad allt slit gett för resultat! Jag är väldigt nyfiken själv!

Fredagen har iaf spenderats hos svärföräldrarna. Inte världen roligaste då vi varit på begravning idag. Men that's life... även om det känns motigt ibland....

Nä nu är det dags för fredagsmys med Tobias!!(dock utan chips!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar