Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, november 18, 2009

nu börjar det riktiga slitet...

Fyra dagars fyllning är nu över.
Imogon är det lågt kolhydratintag igen. Och det kommer bara att minska fram till på onsdag. Nu ska kroppen tömmas, för att sedan fyllas och se hur jag reagerar. För att ta reda på hur mycket jag ska äta innan tävlingen. Jobbigt kommer det att bli. Ser fram emot att få äta mig proppmätt!! Även fast jag vet att jag kommer ångra mig när jag ligger där på hotellet och är helt proppmätt ;)!!

Det är nog tur att Tobias jobbar hela helgen. Han kommer inte hem för ens nästa torsdag och då har jag börjat fylla igen!! Sedan åker han när det är dags att nolla inför tävlingen och kommer hem lagom tills det är dags att bege sig mot Göteborg!

Bara att bita ihop och ge gärnet nu. Inte långt kvar.

1 kommentar:

  1. Ja vet att du kommer att klara de galant. Tänk framåt till jul, då ska vi äta länge o gott. Tänker på dej och hoppas de går bra. Hälsa mor o far vi hörs i luren. Hälsningar svärfar o svärmor

    SvaraRadera