Följ mig på Instagram: @helenwil

lördag, november 28, 2009

Mindre än en vecka kvar!

Om en vecka sitter vi på restaurang i göteborg och njuter av mat och trevligt sällskap. Längtar!!
formen blir bättre och bättre för varje dag som går. kul att se! Har fyllt på med kolhydrater i tre dagar. Imorgon börjar tömningen på allvar! Längre promenader och väldigt lite kolhydrater. Tills på torsdag, då ska det fyllas på igen för att toppa formen tills på lördag!!

Idag har jag fixat naglarna och lite pill med dräkterna.
Jag och tobias har även hunnit baka nu på kvällen. Kanelbullar, vaniljbullar och lussekatter. så nu har jag nåt att mumsa på nästa helg!! Har även inhandlat mina favoriter; brago kex!! Dessa ska avnjutas tillsamans med Reese's Peanut Butter Cups efter tävlingen. Usch vad jag kommer att må illa efter det!!

Nu sitter vi i soffan och njuter av lite julstämning och doften av nybakta bullar. Nån dålig Sience Fiction film som tydligen alla har sett går på TV. Väntar på sammandraget av slalomen som jag har blivit lovad att få se.

Ska fixa lite te att värma mig med bara!!



Längtar efter detta!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar