Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, november 09, 2009

snart dags för sängen...

Ny vecka, massa träning framför mig. Laddad att köra på!!
Har anmält mig nu. Så nu finns det ingen återvändo. Bara att göra det bästa jag kan!!
Så här ser det ut:
-168 cm
Evelina Viklander, Team Fairing, Järfälla
Liss Myrås, Team Coach Online, Karlstad
Sofia Holmner, MM Sports, Göteborg
Karin Bromér, MM Sports, Göteborg
Madelene Näverberg, Team Styrkadirekt, Danderyd
Emily Anderson, Team Fairing, Järfälla
Maria Nordh, Fitness Club, Sundbyberg
Ida Andersson, Delta Gym, Stockholm
Kristina Persson, Team Nordic Nutrition, Helsingborg
Minette Onler, MM Sports, Göteborg
Rebecka Schill, Team Gymbolaget, Linköping
Anna Lübeck, Team Twinlab/WNT, Vällingby
Helen Wilhelmsson, Team Formtopp Sverige, Stockholm

Spännande!! Längtar samtidigt tills det är över. att gå till gymmet och träna för att det är kul. Ha massa energi till att träna!!

Var hos svärföräldrarna i helgen. De var förkylda och gick och hostade. Klarade mig från det... trodde jag... Börjar få lite ont i halsen nu... Bara att hålla tummarna på att jag inbillar mig... Vill verkligen inte bli sjuk nu!!!

Ska krypa ner i sängen nu så jag orkar upp imorgon. Promenad inna frukost...

sov gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar