Följ mig på Instagram: @helenwil

söndag, oktober 18, 2009

trötter...

Varför finns det inget bra att titta på en söndag kväll? Sitter och halvsover och funderar på att gå och sova. Måste pilla i mig sista målet mat först bara.
Annars går dagarna framåt, tänker inte så mycket. Bara gör. Går, jobbar, tränar äter sover.

Förra helgen var vi som sagt i Stockholm. Utbildning hela lördag och söndag. Orkade bara titta på fotbollen i lördags innan jag somnade.

Den här helgen hade jag sett fram emot att få mysa med Tobias. Länge sen vi hade en hel helg utan nåt planerat. Men i Fredags när han var på väg hem så fick han ett samtal, de skulle kasta loss och ut på uppdrag igen på söndagen. Så han hann bara hem och vända innan han åkte igen. 8-11 dagar ska han vara borta. så nästa helg blir jag också ensam hemma. ska nog ställa till med storstädning och bullbak då. Se till att få lite ordning här hemma!

Träningen flyter på och vikten går nedåt. Formen kommer smygande sakta men säkert. Ska bli spännande att se slutresultatet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar