Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, mars 29, 2010

Back to work

Måndag igen efter ännu en helg. Tiden bara springer förbi! Svårt att hinna med allt man vill göra!

I lördags åkte vi till tippen en sväng på morgonen. Sedan tog vi oss en tur på stan. Vi köpte en ny brevlåda då någon har kört in i våran så att den är alldeles sned. Hann även med att träna rygg och triceps innan vi myste ner oss i soffan.

Igår var vi hem till föräldrarna och fikade en sväng. Sedan var det hockey, Färjestad spelade och då sitter Tobias som klistrad framför TV:n. Så jag passade på att köra ett ordentligt benpass. Och idag har jag känt hur träningsvärken kommer krypandes i benen.Blir stelare och stelare!

Denna vecka är det kortvecka och jag längtar till helgen! Vi ska åka upp till stugan i Härjedalen. Där finns det varken el eller rinnande vatten. Och ingen mobiltäckning. ska bli så skönt att bara lämna allt ett tag och ta det lugnt och mysa. Förhoppningsvis går det fortfarande att gå på isen så att vi kan fiska lite.

I övrigt så började den här veckan bra. Ett axel och bröstpass innan jobbet imorse. Och ikväll när jag kommer hem så är Tobias hemma! Trevligt med sällskap!!

Nu ska jag hämta lite kaffe innan det är dags att återgå till jobbet!

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar