Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, mars 19, 2010

Fredagsmiddag

Sitter här i min ensamhet och tittar på TV. Tobias jobbade heldag idag så han har inte hunnit hem än. trist!

Igår var jag ute och sprang en sväng efter jobbet. Segt gick det. Inte så smart att springa milen dagen efter ett benpass. Det var stelt och tungt. Och det vart ju ingen rekord tid precis, men jag tog mig runt!

Idag var det axlar, bröst och mage som fick sig en omgång. Dock tog det ganska lång tid för det var fullt med folk på gymmet. Vem är så dum att man går och tränar en fredagkväll ;) Jag brukar ju alltid få vara ifred då! Men inte idag!
Tog mig en extra lång promenad hem. Skönt att få röra på benen så att stelheten släppte lite!
När jag kom hem åkte jag och handlade lite mat. som vanligt blev det grillad kyckling och grönsaker till middag. Börjar bli en tradition här hemma nu! Synd bara att jag fick äta ensam idag…

IMG_0507


Nu sitter jag och kollar på National Treasure, spännande! Men det är trist att det är reklam hela tiden!

I helgen ska vi en sväng till tippen och så ska vi kolla på skidspelen. Det blir nog jaktstarten på söndag som får sig ett besök av oss. Kul! 

Nu börjar filmen igen. På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar