Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, mars 25, 2010

Nu får det vara nog!

Nu börjar till och med jag bli trött på vintern! Vill kunna springa ute utan att hela tiden behöva akta mig för att halka! Längtar efter lite sol och värme!

Veckan har iaf börjat bra med två morgonpromenader. skönt att komma igång på morgonen! Och så gott att äta frukost efteråt!

I måndags var det Linedance som vanligt. Vilade därför från gymmet. Men jag passade på att yoga lite på kvällen. Har glömt bort hur bra det sträcker ut och hur avslappnad man blir efter! ska försöka få in lite fler yoga pass i min träning!
I tisdags var det ben som stod på schemat. Pressade på ordentligt och hade tänkt åka hem och slänga mig på soffan. Dock hade snöplogen plogat upp fina vallar utanför huset och det hade snöat hela dagen. så det vara bar att sätta igång att skotta. Lite drygt börjar det bli! I lördags var det strålande sol och nästan all snö försvann, bara för att komma tillbaka dagen efter. Trist!

Axlar hanns med igår på gymmet och sen åkte jag hem och pluggade. Har inte riktigt haft motivationen att ta tag i det, men när jag väl satte mig var det väldigt intressant. Kommer nog spendera några timmar under påsken med att ta igen min lathet.

Ikväll bär det av till Borlänge för ett pass med bästa kompisen, hamstrings, rumpa och biceps är det dags för. ska bli kul med lite andra maskiner än de jag är van vid!

Nu är det dags för lunch! Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar