Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, mars 09, 2010

30 års kalas… igen!

Den här gången var det kalas i Stockholm. 2x30 år firades!
vi åkte ner till Stockholm vid lunch i lördags. checkade in på hotellet och gick ut för att äta en sen lunch. Jensens Boefhus åt vi på. Världens godaste vitlöksbröd! Tyvärr fick jag fel huvudrätt så de fick byta den. Jag fick in halvstekta potatisar och en torr ljummen kyckling. När jag lagar mat till matlådor och glömmer kycklingen i ugnen blir den godare än så! Kommer inte gå dit igen och äta!!

På kvällen var det dags för kalas i Pampas marina. ca 60 pers hade samlats och det bjöds på Libanesisk buffé. riktigt gott! Dock väldigt lite protein. till det slank det ner lite vin och öl. Mums! till efterrätt fick vi kladdkakemuffins och vaniljpannacotta med dessertvin. I like!

Vi var kvar bland de sista på kalaset och sladdade in på McDonalds på vägen hem. det kurrade lite i magen efter en lång kväll;)

Söndagen var ganska seg och vi var lite trötta båda två. Fikade med vår toastmaster och hans trevliga tjej innan vi åkte till farmor och åt lunch. Lax och pressad potatis med chokladkaka till efterrätt. tyvärr avslutades söndagen som vanligt med att Tobias åkte ner till Karlskrona. Trist!

Förresten läste jag i alla skvallertidningar att vi bott på samma hotell som Laila Bagge och Niclas Wahlgren. Vi kom tillbaka vid 4 på morgonen men missade dem ändå… trist. Det hade ju vart kul att se hennes klänning ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar