Följ mig på Instagram: @helenwil

söndag, mars 14, 2010

Home alone…

Jaha… då var jag lämnad igen då, Tobias är på väg till Karlskrona. trist.
Helgen har bestått av storstädning här hemma! Har rensat ur förrådet. Vi har två förråd här hemma, en klädkammare och en bod ute på gården. Jag kallar klädkammaren för förråd och boden för bod. Men Tobias tycker att boden ska kallas för förråd, vilket ofta skapar missförstånd. (han är ofta på fel ställe och letar när jag ber honom hämta nåt i förrådet). Det är alltså klädkammaren som vi har rensat ur. Två stora sopsäckar har vi sorterat ut och packat kartonger som ska upp på vinden. Vi har även storstädat resten av huset och skurat golven. Nöjd!

Träningen då?
I fredags tog jag mig en joggingtur. 60 min var jag ute. Stela ben efter torsdagen benpass och djävulsk håll hela vägen! det vart inge rekordtid direkt, men det var skönt att komma ut!
I lördags var det ett axelpass tills jag knappt orkade lyfta armarna! Kvällen avslutades med melodifestivalen och för en gång skull tyckte jag att det var en bra låt som vann!
Idag vart det ingen träning. Seg och slö när Tobias åkte så jag la mig i badet istället!

Nu sitter jag och kollar på wipeout. Har hört rykten om att en gammal klasskompis ska vara med den här säsongen.
Kombinerar TV tittandet med att leta sommarkurser. Får se om jag hittar nåt intressant!IMG_0397

Från en Padres match i Petco Park i somras.
Vill åka tillbaka till San Diego!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar