Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, mars 17, 2010

Tiden räcker inte till

Tränade rygg och triceps igår morse. Och det känns idag vill jag lova! Träningsvärken har smugit sig på under dagen och jag har blivit stelare och stelare i ryggen.
Efter jobbet var jag och bästa kompisen ut till Källviksbacken och åkte snowboard. Lite vingligt i början, men efter några åk gick det riktigt bra! Och kul var det också! Vi träffade även på Evalinda som var där och åkte telemark. Trevligt med en liten pratstund!

Idag försov jag mig. Jobbigt! Vaknade en halvtimme för sent och fick sminka mig och äta frukost samtidigt! Var uppe i varv hela förmiddagen!
Efter jobbet var det ben som stod på schemat. Tungt och mycket mjölksyra. Men jag tycker att det blir roligare och roligare för varje gång jag kör ben! Hoppas på träningsvärk imorgon!
Hade planer på att plugga lite när jag kom hem, men jag kom iväg sent från jobbet och träningen tog längre tid än vad jag trodde och nu när jag väl är hemma orkar jag inte. Får ta tag i det imorgon istället!
När jag kom hem var jag ut och testade bilen. Nu har handbromsen släppt och jag tog mig ett varv runt kvarteret. Bra att veta när jag ska planera morgondagen! I övrigt så gör bilen lite som den vill med blinkersena. Man kan inte använda torkarna och blinka samtidigt för då hänger sig blinkersen och tokblinkar. Då får man stänga av allt och sen starta torkarna och blinkersen igen för att den ska hoppa tillbaka. Idag märkte jag att bilen blinkar när man öppnar dörren också. Den kanske håller på att vakan till liv och bli som Herbie eller nåt.

jaja, nu ska jag hacka sallad och packa matlådor tills imorgon!

på återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar