Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, mars 26, 2010

Fredag igen…

…och jag sitter ensam och äter den sedvanliga fredagsmiddagen. Grillad kyckling och sallad. Lyxade till det med lite påskmust också. Gott! Tobias är på väg hem och nu ska han vara ledig till efter påsk. skönt att få ha honom hemma ett tag!

IMG_0515

Träningen igår gick super! Trevlig med sällskap och toppen med nån som kan hjälpa till! Hamstrings och biceps fick sig en omgång igår! Sen åkte vi hem till bästa vännen och lagade lite mat. Kycklingwok vart det, och en hel del skitsnack! glad att vi har börjat umgås så mycket igen! skönt att ha sällskap i veckorna också! Hennes man jobbat också borta i veckorna så vi är lika ensamma båda två.

Idag vart det en löptur efter jobbet. Gick bra till en början, men jag vart öm i hälarna efter ett tag. Fick även ont på insidan av vänster knä… inte bra. Är nog dags att köpa nya skor nu. då vet man att det är vår! När alla nya löparskor och kläder börjar dyka upp i butikerna. I like!

Nu ska jag gå och ta ut min limpa ur ugnen. Bakar bröd till frukosten imorgon. Har bakat det förut, men idag hade jag i massa nötter i degen. Hoppas det blir gott!

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar