Följ mig på Instagram: @helenwil

söndag, mars 21, 2010

Ändrade planer

När vi vaknade i lördags var det 10 grader varmt och strålande sol. så vi bestämde oss för att strunta i att åka till tippen och åka till Lugnet och titta på skidspelen istället. Bra beslut! Vi fick en superfin dag i solen med trevligt sällskap. En kompis från Stockholm befann sig i Falun så vi mötte upp honom. väldigt trevligt! När damerna åkte stod vi i botten av mördarbacken och kollade. Sedan tog grabbarna en öl i öltältet innan vi gick ut igen och åt hamburgare och kollade på herrarna. Härlig stämning!
På vägen hem åkte vi och handlade mat och sen begav jag mig till gymmet. Var ganska seg och mosig efter en dag i solen så det var väl inte världens bästa pass direkt. Men det var skönt ändå!IMG_0510

Damerna på väg in i mördarbacken!

Imorse när vi vaknade var vi ganska glada över att vi kollade på skidspelen igår. snön vräkte ner idag! 2 dm nysnö har det kommit! vi åkte till Borlänge och fikade hos några kompisar istället för att kolla på skidspelen.
Det har ju minst sagt varit varierande väder under tävlingarna här. I fredags ösregnade det, i lördags var det strålande sol och idag vräkte snön ner. Riktigt Aprilväder!

Nu på eftermiddagen har Tobias åkt ner till Karlskrona igen.  Ensam som vanligt ;( När han åkte begav jag mig till gymmet (nähä). Hade planerat att ta mig en springtur, men vädret gjorde att jag ändrade mig. Det fick bli rygg och triceps idag. Och när jag kom hem skottade jag undan all snö och det kändes vill jag lova! Var ju trött efter gymmet! Kommer nog kännas i ryggen imorgon! nu har jag precis ätit och sitter och väntar på att tvättmaskinen ska bli klar. Sen är det sängen som gäller!
Längtar till på fredag. Då kommer Tobias hem och har påsklov. 10 hela dagar aska han vara hemma! I LIKE!

1 kommentar: