Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, mars 01, 2010

Romantik på hög nivå…

Helgen som var hade jag bestämt mig för att överraska Tobias. Jag hade lurat i honom att vi skulle på ett möte i Rättvik med några bekanta. Han var inte så pigg på det och   funderade på varför han var tvungen att följa med.
Men jag hade bokat en svit i Tällberg.
Öppenspis, bubbelbad, champagne och 3-rätters middag!

IMG_0480
Ställbara tempursängar

  IMG_0483
IMG_0482











Bubbelbad och champagne!

IMG_0486IMG_0489 
Redo för middag!

Han var superglad och vi hade en jättemysig helg! Vi drack lite vin och pratade igenom massa saker, både roligt och tråkigt (men välbehövligt). Det var skönt att få komma iväg och bara rå om varandra ett tag.

I söndags promenerade vi runt i Tällberg och tittade lite på hemslöjd och myste. På eftermiddagen mötte vi upp föräldrarna, syster, bästa kompisen och deras respektive i Leksand. Dags för att se Buddy Holly. Den var väldigt bra! den mannen kan verkligen sjunga! Helt otroligt!

Dock blev det en trist avslutning på en superbra  helg. Tobias var ju tvungen att åka ner till Karlskrona igen. Saknar!

På återseende!

1 kommentar:

  1. Vilken helg!

    Inte att man blir avundsjuk, såg riktigt avkopplande ut. Själv sitter jag i tentaplugg nu. Hade en tenta i morse och en imorgon fm.

    Fast jag får lite avkoppling snart då jag sticker och hälsar på en kompis i Barcelona i åtta dagar, blir över påsken.

    ta hand om er!
    kram

    SvaraRadera