Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, april 01, 2010

Dags att jacka ur

Snart åker vi upp till stugan.
Ingen el, inget rinnande vatten och ingen täckning på mobilen. Ska bli skönt att komma dit och bara koppla bort allt. Styra dygnet efter när det är ljust och mörkt ute och strunta i vad klockan är. Vi ska grilla korv, pimpla, ta promenader och (förhoppningsvis) njuta av solen!
Det blir dessutom vila från träningen hela helgen.

träningen som för övrigt gått som en bergochdal bana den här veckan. Jag har haft riktigt ont i ryggen och höger handen. därför blev tisdagens baksida lår och biceps pass det sämsta på länge. Trött och på dåligt humör ville jag bara åka hem. Att jag dessutom hade ont i ryggen drog ner mitt humör i botten. Och jag var inge snäll fru när Tobias kom och hämtade mig från gymmet.
Igår var jag revansch sugen och med mindre ont i ryggen fick jag till ett ganska bra pass frö rygg och triceps. Kände mig trött och nöjd när jag gick därifrån! Vi åkte hem till föräldrarna för att hämta lite grejer som ska med upp till stugan. De bjöd på fruktsallad och en trevlig pratstund!

Idag jobbar vi bara till 12 så nu bär det av till stugan!
Imorse kämpade jag mig iväg till gymmet innan jobbet. Ett kort men hårt benpass vart det. Benpress, leg extension, sittande benpress, vadpress och två magövningar hann jag med. Körde extra många set i benpressen och tungt! Bra start på dagen! Kan dessutom sova i bilen på vägen upp så att jag är pigg och glad när det är dags att skotta sig in i stugan! Tar med kameran upp så att det blir massa bilder tagna!

Ha en Glad Påsk allihopa!
På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar