Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, april 14, 2010

Superpass!

Promenad i nya skorna imorse. De är lättare än de förra jag hade och sitter bra på foten. Nöjd.

Efter jobbet var det dags för det stora provet. Jag misslyckades igen! På den sista kom jag med näsan till stången. Jag kämpade och sprattlade men det gick inte. Men det var ju lite bättre än förra veckan iaf. Efter passet var jag sugen på att testat skorna ordentligt. Så de blev ett intervallpass på 25 min när jag kom hem. Jobbigt! Nu är benen ännu stelare! Bävar för hur det kommer kännas imorgon!

Av Tobias fick jag ett par TRX träningsband när jag fyllde år. Superbra present! Kommer bli lite mer träning med dem nu! Passade på att prova dem lite när jag kom hem. Triceps och rygg vart det. Dock var det ganska halt på vårt altangolv, så jag ska testa att hänga upp dem nån annan stans nästa gång. Lite ovant, men väldigt tungt!


Vill också passa på att gratulera min arbetskollega till en fin utmärkelse; Årets Innebandyspelare 2009/10!
Grattis Sara!!!

image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar