Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, april 05, 2010

Tillbaka i civilisationen

Efter en härlig påsk i stugan i Härjedalen är vi nu hemma igen. Det är mysigt att vara där uppe, men gud vad skönt det är med rinnande vatten, micro och att få gå på porslin och göra sina behov!

IMG_0520
Stugan

IMG_0527
Tobias borrar hål i isen.
IMG_0534

Pimpelfiske i solen!

Helgen har varit underbar! Vi har sovit länge och spenderat dagarna på sjön i solen. Promenerat, ätit gott och tillbringat herrans massa timmar på kortspel. Och jag kan säga att jag vann både i kortspel och antal fiskar! Kul! 

IMG_0538IMG_0529

Har haft fyra sköna vilodagar och fyllt upp med god och mycket mat (och några glas vin). Imorgon har jag och Tobias kommit överens om att starta “Beach 2010”. Jag vill få bort några av de “lyxkilon” som jag lagt på mig sen tävlingen. Mina kläder börjar bli lite små och nu är det dags  att ta tag i det. Så, morgonpromenaderna kommer att tas upp igen. Helt ok då det är ljust och barmark ute nu. Lite lättare  att ta sig upp än när det är kolmörkt och massa minusgrader.
Lite trist dock att helgen gått så fort. Har ingen lust att återgå till “vardagen”" igen. Hade kunnat vara ledig i några dagar till! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar