Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, april 13, 2010

9,5 chins och nya skor.

Jag fick presentkort på Intersport när jag fyllde år. Och idag var det dags att göra slut på det! Nya springskor vart det. Adidas supernova. Liknande modell som mina gamla då jag tyckte att de var väldigt sköna. Tyvärr var de inte lika snygga i år (vita med gula ränder) Så jag hoppas verkligen att de är bra!!
Det är ett säkert vårtecken! När snön äntligen är borta och man får premiärspringa nya skor! Nu har jag inte gjort det än då jag mosade mina ben idag på gymmet, men imorgonbitti är det dags! Har inte bestämt min om det blir promenad eller jogging. Brukar inte springa på morgonen, men det kanske är bäst att passa på. Träningsvärken lär ju komma krypande under dagen så benen känns nog ganska slitna imorgon kväll!

Efter tävlingen i december satte jag upp ett mål; Jag skulle klara 10 chins innan min födelsedag. Jag fyllde ju år i fredags, så i torsdags var den stora dagen! Hade bestämt mig för att klara det, men när jag kom till 9,5 på väg upp på den sista tog det stopp. Jag kämpade allt jag kunde, men det gick inte :(  Har dock bestämt mig för att jag ska få dispens till imorgon. Eftersom jag har haft ont i ryggen senaste veckorna och inte kunnat träna som jag vill. Så imorgon är det dags igen. Då har jag inget val, jag SKA göra 10 chins!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar