Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, april 13, 2010

Grym träningsvärk!!

Helgen har bestått av födelsedagsfirande då jag vart ett helt år äldre i fredags!
Passade på att avsluta förra veckan med att vara hårmodell åt en kompis. Fick mig lite ny färg. Mörkare med lite rosa/röda slingor. Samt att topparna kapades en bit. Nöjd!

Lördagen spenderades med att skriva högskoleprov hela dagen. Ganska tråkigt, men behövligt. Sedan blev det en löptur hem, ca 10 kom men intervaller på slutet. Lagom seg i benen när jag kom hem! Sen var det dags för dusch och påklädning då vi fick besök av några kompisar. Vi grillade och spelade spel i några timmar och firade två födelsedagsbarn. Trevligt! och gott! Det slank till och med ner ett glas vin!

I söndags tränade jag i Borlänge med Tobias och bästa kompisens man. Axlar och bröst stod på schemat och vi lassade på ordentligt. Det var länge sedan jag hade sån här träningsvärk i axlarna! Det är en pina att sätta upp håret eller dricka ett glas vatten!
På kvällen kom mina föräldrar och mormor på middag och fika. väldigt trevligt det också! funderar dock på om jag håller på att bli förkyld då jag tyckte att både mat och fikabröd var väldigt smaklöst.
Så det vart mycket god mat och onyttigheter i helgen. Men man fyller ju bara år en gång om året!

Igår vart det vila från gymmet och idag står ben på schemat. Laddad till tusen är jag!

Nu ska jag äta lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar