Följ mig på Instagram: @helenwil

lördag, januari 30, 2010

Tur på isen!

Idag åt vi frukost framför TV:n och tittade på damernas störtlopp. Mys!
Sedan klädde vi på oss och åkte till mamma och pappa och lånade deras långfärdsskridskor.
Ingen av oss har åkt det tidigare och vi tänkte testa det. Och kul var det! Trots en del blessyrer!
det var lite vingligt i början, men snart skrinnade vi i en väldig fart! det var dock en hel del sprickor i isen som man lätt fastnade i. För mig tog det tvärstopp och jag flög framåt. Knät fick sig en ordentlig smäll och jag kommer nog att få ett stort blåmärke där.. AJ!
Tobias frös en del om fötterna så vi fick vände och åka hem och värma dem. Skorna var lite för små för honom och det var -18 grader ute!
Men vi fick ihop 10 km iaf. Och vi kommer definitivt att åka fler gånger!

Nu slappar vi lite i soffan och kollar på flygbiljetter!

Ikväll ska vi till mamma och pappa och äta middag. Det sk bli trevligt och skönt att slippa fundera på vad man ska äta!

Nu sak jag lägga mig i badet och läsa lite. Har inte hunnit med det i veckan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar