Följ mig på Instagram: @helenwil

söndag, januari 17, 2010

Söndagsmys

Har precis ätit frukost framför TV:n. Tittar på slalomen samtidigt. Skönt att vara hemma lite och bara ta det lugnt. Skönt att ha Tobias hemma och få lite tid tillsammans.
Vi ska titta på andra åket i slalom innan vi beger oss mot gymmet.
Ska testa ett nytt gym i Slätta idag. Var där förra helgen och kollade hur det såg ut. Välutrustat och bra maskiner. Ska bli kul att se vad det är för folk som tränar där. Vi vill ju träna tillsammans på helgerna, men det känns lite onödigt att betala en månadsavgift för Tobias om han bara tränar 1-2 gånger per vecka. Men ett tiogångers-kort där skulle ju passa ganska bra. Vi får se hur det känns efter passet!
Baksida lår skulle jag köra idag. Men jag har ont i vänster knä/framsida lår. Sprang på bandet igår och jag kände hur det blev stelt i knät och senare på kvällen var jag svullen. Förhoppningsvis bara lite överansträngt så att det går bort med nån dags vila! Ska känna efter på gymmet annars blir det rygg och triceps istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar