Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, januari 25, 2010

Bild i Body

Tiden går fort när man har roligt! En hel vecka har sprungit förbi. Jobb, träning och sömn har jag hunnit med. Och träffat familj och vänner så klart! Tobias har varit hemma i helgen också, som vanligt. Den här helgen gjorde vi ingenting! vi spenderade tiden framför TV:n! Med undantag för en löptur och styrketräning. Sen var vi så hungriga så vi åkte och köpte take away thai och en film och satte oss frmför TV:n igen ;) Mysigt! Önskar att han kunde vara hemma lite oftare, men han är ju som tur är ledig titt som tätt!!

Idag när jag kom hem hade jag fått nya BODY. Reportage från Luciapokalen= jag är med på bild!

IMG_0399
Helen visade riktigt god takter.

Om mig  skriver de även;
-168 cm
Helen Wilhelmsson, som blev trea, var en överraskning. Att det fanns så mycket muskler och potential under kläderna var riktigt roligt. Dessutom var hennes dräkter, färg och smink helt outstanding.

Tack än en gång Evalinda för allt stöd inför och under tävlingen samt för smink och hår styling! Du är bäst!

IMG_0401
2:a Sofia Holmner, 1:a Anna Lübeck, 3:a Helen Wilhelmsson.

Nu vetenskapen värld och en kopp te!

1 kommentar:

  1. wow, med i tidningen nu också! Vad skoj!!!
    Ska kolla om den bilden finns med på deras hemsida också. hoppas att allt är bra och hälsa sjöbjörnen!

    SvaraRadera