Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, januari 28, 2010

Mys i soffan

Första kvällen den här veckan som jag är hemma och kan sitta framför TV:n. Jobb och träning har tagit mycket tid den här veckan.
I måndags var jag i Borlänge och dansade linedance med mamma. I tisdags var jag i Borlänge igen, men då tränade jag med bästa vännen och sen vart det matlagning och en hel del skvaller. Vi har ju som nyårslöfte att träffa varandra oftare. Jag hade varken tid eller ork i höstas innan tävlingen och försummade henne lite. Så vi får ta igen det nu och träffas oftare och snacka skit. I like!
Igår jobbade jag över innan jag gick till gymmet. Testade ett boxpass. Kul var det, men lite krångligt med tekniken. Fick inte upp nåt bra tempo för jag tänkte för mycket. Men jag ska absolut testa det igen!
Idag har jag hälsat på min mormor en sväng, men kom hem i tidigt så jag hann slappa lite soffan innan det är dags för sängen.

Bra att ha mycket att göra så veckorna går fort! Imorgon är det ju fredag och då kommer Tobias hem!! MYS!!

I helgen ska vi bara ta det lugnt. Jag ska plugga lite och så ska vi planera vår bröllopsresa! snart bär det av till Sydafrika!!
Skönt att ta det lugnt på helgerna och få lite kvalitetstid tillsammans. Vi får ta vara på den lilla tid vi har!

Nu mat, snart sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar