Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, januari 12, 2010

Spännande på tv

Sitter i soffan och tittar på damernas slalom. Spännande är det!

Ska försöka lägga mig i tid ikväll. tänkte träna innan jobbet imorgon. Jag och mamma går ju på linedance på onsdagar och det blir så sent att träna efter. Sitter och funderar på om det ska bli kondition eller styrka imorgon. Antingen ett hårt benpass eller en löptur. Tror jag väntar till imorgon och ser hut trött/pigg jag är då samt hur kallt det är ute.
I övrigt så går träningen riktigt bra nu! Kämpar på ordentligt! tycker själv att jag se större ut muskelmässigt och det känns som att jag kan lyfta hur mycket som helst! LOVELY!

Har lagat matlådor till resten av veckan idag. Har ätit ur frysen några dagar, men det börjar ta slut nu. Så nu ska sista målet ätas innan det är dags att sova!

Vårt ny vitrinskåp/bokhylla och byrå!!

IMG_0395 IMG_0398

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar