Följ mig på Instagram: @helenwil

lördag, januari 09, 2010

Det börjar ordna sig!

Efter några dagars plockande börjar det se bra ut här hemma! Tobias hade plockat undan mycket igår när jag jobbade. Kom hem till ett hus som var betydligt mer i ordning än när jag gick. I LIKE!
Idag har jag varit ledig och vi har rensat mer i garderoberna. Slängt saker i massor och klistrat väv i tvättstugan.

Jag även hunnit med en löptur. Dock blev det inne på bandet på gymmet. Liiiite för kallt med –25 för att springa ute!  Skönt att röra på sig, men ganska långtråkigt med milen på ett löpband!!

Nu på kvällen har två kompisar varit här. Vi bjöd på hemgjorda köttbullar med potatis och sås. Mumma!! Sen har vi snackat massa skit och färgat lite hår.

Nu spelar vi guitar hero, men jag ska nog krypa ner i sängen snart. Börjar bli ganska trött!

Lite bilder från nyår:
Min käreste!
IMG_0742
…med sötaste bäbisen!
IMG_0327
Bästaste vännen mitt i matlagningen
IMG_0757
Förrätt: gustavskorv, lingongrova och en bit parmaskinka med soltorkade tomater och philadelphiaost.
IMG_0785

Huvudrätt: rådjur med rostade rotsaker, gräddsås och smörstekta kantareller.
IMG_0787
Efterrätt: Bärsorbet med mandelflarn och chokladfigurer.
IMG_0789
Sen spelade vi lite fooseball.
IMG_0797
Skål för det nya året!!
IMG_0810
Kvällen avslutades med charader!

IMG_0823
Tack för en trevlig kväll!! (och natt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar