Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, februari 22, 2010

vilket kalas!!

Vi började kalasa tidigt på lördagen. Vid fyra började vi göra oss klara och de andra korkade upp!

IMG_0417
Vi förfestade lite hos svägerskan och hennes gubbe innan vi gav oss iväg till festen. 19.oo började den och vi minglade och drack lite bål. (jag drack cola light). Det serverades det lite mat bestående av en supergod köttfärssoppa med bröd till. Och marängsviss till efterrätt. Mumsigt! Inte så bra dock med tanke på att jag är allergisk mot ägg. Men det var helt klar värt lite utslag för det var sagolikt gott! sedan var det party!!
Mingel, dans, shots och allt annat som hör till! riktigt trevligt!!
Vid halv tolv var vi ganska trötta och begav oss hemåt. jag bäddade ner Tobias och hann precis se målgången på herrarnas skiathlon. WOW! vilken prestation!!

Julias hippikalas 1002191
Julias hippikalas 100219 
Igår kände jag mig bakis trots att jag inte drack nån alkohol. antar att det var för jag åt en hel del socker.
Lyckades ändå pallra mig iväg till gymmet för ett benpass. Kändes väldigt segt och jag tyckte inte att det gick nå bra, men jag har träningsvärk idag så de tog ju nånstans iaf! Har även träningsvärk i rygg, triceps och biceps sen lördagens pass!

Idag stod det axlar på schemat, men efter en migränattack på natten fick hoppade jag träningen på morgonen. Det blev inte heller nån träning på kvällen då jag fortfarande har ont i huvudet och känner mig allmänt seg. Planerar in dubbelpass imorgon istället! Idag har jag bara legat på soffan och myst med Tobias. Tittat på OS. vi lyckades även se reklamen för eniro; www.eniro.se/skattjakt och blev fast där ett bra tag. Smart sätt att göra reklam på!!

Nu ska jag borsta tänderna och packa matlådor tills imorgon. Sen är det final i stafetten innan det är dags att sova!

På återseende!

3 kommentarer:

  1. hahahahaha, vart har ni fått tag på de där myskläderna!!??

    Tobias mysdress är ju bara för mycket!!!

    SvaraRadera
  2. Mina kläder sydde jag om själv och tobias beställde på internet.

    Visst var vi fina!?!?

    SvaraRadera
  3. ha ha, ni var helt underbara!

    SvaraRadera