Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, februari 17, 2010

Pricken över i

Joggingtur på bandet igår. trist. Men med många minusgrader och snöfall så fick det bli så. Körde lite lätt rygg och triceps efter. Skönt att ta det lugnt i gymmet. Slippa stånka och stöna och bara glida runt lite.

Idag var jag en sväng på stan på lunchen. Efter ett tips gick jag till Åhlens. Och där hängde det! Ett halsband med ett stort peacetecken! Pricken över i till min outfit!

Snapshot_20100217

Boxpass och biceps idag. Fick en tjej som partner, trist med nån som inte har samma vilje och glöd att träna. som bara står och stånkar och stönar och klagar på att det är jobbigt. DET ÄR JU DÄRFÖR MAN GÅR DIT. MAN SKA BLI TRÖTT OCH DET SKA VARA JOBBIGT!
Sprang ut från gymmet för att hinna hem till störtloppet. Det såg riktigt bra ut, men slutade illa. Stackars Anja!
Nu håller jag på och stryker fast alla blommor på mina byxor. Sista som ska göras innan helgen!
Ser verkligen fram emot att åka till Årjäng. Bara få umgås, ta det lugnt och träffa alla! Jag saknar er!!

Nä, nu blir det kvällsmål, dusch och säng!

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar