Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, februari 15, 2010

Och där stod skorna…

Skjutsade Tobias till Borlänge igår. Han skulle ju åka ner till Karlskrona igen. Passade på att ta en sväng till Kupolen. vi ska ju på 30 års kalas med hippietema nästa helg. så jag tänkte leta outfit. Kikade in en snabbis på en skoaffär, och där stod skorna och ropade på mig! sista paret och halva priset så kunde jag ju inte låta bli. de fick följa med mig hem! hittade en tröja också tills på lördag!

IMG_0412
Mina nya skor! (hoppas snön försvinner snart så jag kan börja använde dem!)

Efter det var jag till mormor och fikade, var på väg till mor och far för att leta tyg och stannade där på vägen. Letade efter batik, färgglatt och blommigt. Hittade en del som jag vart nöjd med och nu ska jag bara sy och limma lite på byxorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar