Följ mig på Instagram: @helenwil

lördag, februari 20, 2010

Nu är det dags...

... för det stora kalaset!

Vi åkte till Årjäng igår kväll. Det tog sin lilla tid då det var dåligt väder och försenade tåg. Jag fick ta en omväg förbi Örebro för att hämta Tobias.
I morse myste vi på soffan när vi vaknade. Sen tog jag mig en promenad till svägerska med familj för att äta frukost. Väldigt mysigt! Passade även på att leka en hel del med gudsonen. Vad stor han har blivit nu! Snart två år och pratar för fullt! Vilken energi de har såna där små! Sån skulle man vara själv!

Hann med ett pass på gymmet också. Rygg och triceps idag. Vilovecka är nu slut och idag lassade jag på massor av vikt. Härligt att få ta i ordentligt! Det blev chins, latsdrag, sittande rodd, enarmsrodd, dips, push downs och liggande triceps extension. Härligt pass!
Stort tack till Årjängs Atletklubb för att jag får träna hos er!

Nu ska vi börja göra oss klara inför kvällens kalas! Det kommer att tas mycket kort kan jag lova! Ska bli kul att se alla! Jag kommer att köra ikväll, som vanligt. Skönt för då kan jag åka hem när jag tröttnar. Många av de som kommer har ju små barn och är inte ute så ofte. Så det har längtats i massor efter just den här helgen. Så det kan nog gå vilt till och det är nog många som kommer vara sjuka imorgon!

Nej, nu är det dags att gör sig vacker!

Stay tuned för bilder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar