Följ mig på Instagram: @helenwil

tisdag, februari 23, 2010

Mys i soffan

Precis hemkommen från gymmet. fick bli ett sent pass idag då jag anpassade mig efter OS tiderna! Hade fortfarande ont i huvudet när jag kom hem från jobbet, så det fick bli en huvudvärkstablett till middagen. vi åt blodpudding och tittade på Navy CIS. Bästa serien! Sedan var det alpint och skicross. En till guldchans för Sverige!! Toppen!
Hann med ett snabbt pass på gymmet, axlar och vader. Fick bli små muskelgrupper då jag fortfarande har ont i huvudet. Men jag kände mig stark och fick bra med pump i axlarna!!
Nu sitter jag framför tvn igen. Skidskyttestafett, skicross och alpint står på programmet. Är dock tveksam till att jag kommer orka hålla ögonen öppna mycket längre till. Känner mig väldigt trött!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar