Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, februari 25, 2010

Kladdkaka med after eight

Var på ett seminarium med jobbet imorse. Annika R Malmberg. Hon pratade om hur man lär sig att ta kritik och vända det till nåt positivt, samt vad man bör tänka på när man ger kritik. Väldigt intressant var det! Och så fick vi frukost samtidigt. mums!

En av mina kolleger jobbar sin sista dag imorgon så hon bjöd på fika idag. Kladdkaka med after-eight. Tog mig en liten bit och den var helt underbart god!

Efter jobbet begav jag mig till gymmet. Rygg och triceps blev det. OMG vilken kontakt! Lovely! Har enorm träningsvärk i hamstrings från gårdagens pass. (hamstrings, ländrygg och biceps) Kunde inte låta bli att skratta åt mig själv varje gång jag skulle böja mig ner och plocka upp vattenflaskan. Var tvungen att böja på benen för jag var så stel. Såg säkert ut som en stel gammal gubbe när jag böjde mig!
Avslutade passet med 20 min intervaller på bandet. Var ju  tvungen att springa bort kladdkakan ;). Var totalt 3,4 km.
Kände mig dock ganska klumpig då jag lagt på mig en del vikt sedan tävlingen. Men det behövs för att jag ska kunna bygga muskler! och det är dessutom ganska skönt att koppla bort allt vad diet heter och äta det man är sugen på. Blir dock oftast nyttig mat då jag fortfarande vill få i mig bra råvaror som kroppen kan ta upp lättare. Allt för att bygga så mycket som möjligt! vill ju få resultat av allt slit!

DSC00064

Efter gymmet sög jag i mig en proteindrink med havregryn i. Blandade detta i min nya SmartShake som jag vann i deras utlottning på facebook. Väldigt smidig sak måste jag säga. Liten och behändig och toppen att det räcker med en shaker till både före- och efter träningsdrink! Ett plus var ju att jag fick en i snyggaste färgen också!

 

DSC00053
Hembakt semla!! Mums!
(denna åt jag dock inte idag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar