Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, december 31, 2009

Tack för i år!

Ja, då var snart det här året till ända. Jag ser fram emot ett nytt år med nya utmaningar ;) klyschigt va!? Året som kommer ser fortfarande ovisst ut. jobba eller plugga. bo kvar i Falun eller flytta. Tävla eller inte.... många frågor som inte har något svar än. Ser dock fram emot det hur det än blir!

Julen har bara sprungit förbi! skönt att få vara lite ledig och slappna av, men det gick ju så fort! Julafton var trevlig med bra klappar (bla ny mobil, tårtfat och presentkort) och trevligt sällskap. Mycket mat och godis stoppade jag i mig också! tyvärr blev svägerskan sjuk, så hon kunde inte vara med. Trist!IMG_0263

Spanar efter Jultomten

IMG_0233

Gudsonen fick en trimmer i julklapp!!

I veckan har jag jobbat några dagar och nu är jag ledig igen, som de flesta andra! I veckan har det varit –25 grader ute, omänskligt! Har köpt nya skor, ny jacka och nya vantar för att inte frysa. Men nu verkar det som att det värsta är över, bara – 6 grader idag!

Nyår ska firas i Borlänge med bästa kompisen och en del folk från Stockholm. Just nu har vi en lite bäbis med föräldrar på besök. Gud så söt!

Träningen flyter också på bra, styrka varvas med intervallträning. Har nästa alltid ont någonstans. Blåsor och träningsvärk hör till vardagen! Kul är det iaf!

IMG_0296

Vår grymma pepparkaksborg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar