Följ mig på Instagram: @helenwil

lördag, december 19, 2009

Julstök.

Idag har det varit full fart här hemma. Klockan ringde vid 8 och jag packade bilen full med tidningar och tomglas som skulle till återvinningen. I med lite frukost och iväg till gymmet. En timmes spinning blev det. Fortfarande ganska seg i benen, men det gick bra. Hoppas jag klara mig från sendrag inatt bara!
Resten av dagen har vi städat, julpyntat och bakat. Pepparkaks/apelsin cheesecake, knäck, kola, ischoklad, tryffel, pepparkakor och radiokaka. Mumsigt värre!! Det mesta ska dock packas ned och delas mellan mina föräldrar och Tobias föräldrar.  Ingen idé att ha det kvar här, för då blir det inte uppätet!

Vi har även hunnit med att bjuda på fika. Mamma, pappa, mormor och bästa kompisen var här. De fick smaka det godis som var klart och det fick godkänt! Nu tittar vi på Pirates of the caribbean och halvsover. Ganska trött efter den sockerchock min kropp fått idag! Imorgon ät det gym och bra mat som gäller, annars skulle jag nog lätt kunna lägga på mig 10 kg under jul ;)

Nu ska vi mysa lite till innan det är dags att sova.

Imorgon ska vi dammsuga, klä granen och sätta ihop pepparkakshuset! (eller borgen blir det nog)

bak 5

Huset som jag gjorde när vi firade jul i San Diego.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar