Följ mig på Instagram: @helenwil

söndag, december 20, 2009

Husbygge och varm choklad!

Eller jag kanske ska kalla det för borg!!

Idag har godiset paketerats, eller hälften av det iaf. Sen tröttnade jag och åkte till gymmet. Rygg och triceps på förmiddagen och ett box pass på eftermiddagen.
Kommer ha gött med träningsvärk imorgon!!

Mysig middag med Tobias. Trevlig med sällskap på söndag kväll med vetskapen om att han kommer vara hemma imorgon!! Inge mer jobb för ens efter nyår! I LIKE!

Granen har vi plockat fram också. Plast. Det är bättre än ingenting när man är allergisk! Imorgon ska vi klä den och pynta med tomtar för på tisdag åker vi till Årjäng! Mys!

Nu på kvällen har vi pusslat ihop vårt pepparkakshus, som man nog kan kalla för borg. Men florsockret tog slut, så vi får garnera det imorgon. Nonstop och färg ska dit, lite bomull och snöpuder. Kommer bli det finaste huset (borgen) i stan!IMG_0206
Hopsatt men inte garnerat!

Nu sitter vi framför tvn med varm choklad och lite stand up comedy. Snart dags för sängen för jag ska ju jobba imorgon. Segt när jag vet att Tobias är hemma…

1 kommentar:

  1. skitsnygg borg, nu väntar vi väldigt mycke på er också kör försiktigt, vi ses

    SvaraRadera