Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, december 07, 2009

Vad hände egentligen?!?

Har nog inte fattat än hur det gick i helgen. Jag som satt i publiken för ett år sedan och var imponerad av de som stod på scen. Nu har jag plötsligt gjort det själv och dessutom kammat hem en 3:e plats!!
Lördagen inleddes vid 8. Då kom Evalinda och hjälpte mig bli fin! Superduktig är hon och jag blev supernöjd med förvandlingen!!

Redo att gå till tävlingen!

När vi väl kom till backstage så infann sig ett lugn hos mig. Jag hade världens bästa stöd i Claes och Evalinda. Behövde inte fundera så mycket själv, bara stå där och bli målad och tillpiffad!!

Finputsning innan jag ska upp på scen!


Trodde att jag skulle bli nervös när det var dags att gå upp på scen, men när de ropade upp mitt namn så blev jag bara stolt! Jag sträckte på mig lite extra och gick ut med huvudet högt, nöjd med vad jag presterat. Det var nog därför jag inte var nervös, för att jag kände mig nöjd med formen. Nöjd med vetskapen att jag gjort mitt bästa!

Pumpar upp inför finalronden



Världens bästa coach!

Söndagen åt vi en god hotellfrukost innan jag tog mig en sväng på mässan. Mingel och lite shopping hann jag med. Sedan promenerade jag och Tobias en sväng på stan. Skönt att få lite kvalitets tid med honom. det har inte blivit så mycket av det på sistone. Vi åt lunch på en mysig italiensk restaurang och jag åt pasta med oxfilé. Mums!! Sedan promenerade vi tillbaka till hotellet och mötte upp Evalinda som jobbat på mässan hela dagen.

Jag fick säga hejdå till Tobias som ska en sväng till Singapore innan han kommer hem på julledigt. Snart får jag ha honom hemma länge!!! Det ska bli skönt!

Kroppen känns för övrigt väldigt svullen. Träningsvärk i benen och de viker sig när jag går nerför. Men det kommer nog stabilisera sig när jag kommer igång med träningen igen!

Nu ska jag sova, imorgon är det julfest med jobbet, så träningen får vänta en dag till ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar