Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, december 10, 2009

Tack!

Stort tack till alla som hjälp till på ett eller annat sätt inför tävlingen!

Tack till Marita som sydde mina bikinisar, tack till mamma som hjälpte till med de sista justeringarna!

Tack till Evalinda för att du stått ut med alla frågor som dykt upp i panik de sista veckorna. Och även för att du följde med och hjälpte till med smink, hår och färg, samt för att du stöttade mig under tävlingen. Tack var dig kunde jag stråla på scen!!
Tack även till Claes som var med och såg till att färgen var “flawless” när jag skulle gå ut på scen.

P1030027

Tack till min familj och vänner som stått ut med mig och peppat mig de dagar energin inte har räckt till.

Tack till min älskade Tobias som har fått ta alla mina aggressioner och stöttat mig även fast jag varit en riktig bitch ibland!

P1020950

Hela min klass i första ronden.

IMG_0481

Jag står i mitten med 113.

P1020963

Jag i mitten igen.

P1020989

Jag har mörkblå baddräkt, tvåa från vänster.

P1020999

Jag är tvåa från höger, nr 113.

P1030013

Jag och Jens, en barndomsvän!

IMG_0697

Final!!
Anna Lübeck som vann står till vänster om mig.

P1030015

En glad Helen mellan rond 2 och rond 3!

P1030029

På väg till hotellrummet efter tävlingen.

Nu kämpar jag vidare mot nästa mål, vad det blir är dock inte bestämt än. Mer massa vill jag lägga på mig innan jag tävlar igen. för det kommer jag definitivt att göra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar