Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, december 23, 2009

Hos svärföräldrarna!

Nu befinner vi oss i Årjäng hos svärföräldrarna. Mysigt! Jobbade måndag och tisdag. Hann även med lite träning , julpynt och godisbak! Tyvärr hann vi inte klart med borgen, så den får vi garnera till helgen när vi kommer hem igen!!

IMG_0211












Vår fina julgran!

Tobias var och tatuerade sig igår. Väldigt snygg vart den!! Men det tar nog ett tag för mig att vänja mig vid den.

IMG_0218IMG_0220

Igår efter jobbet begav vi oss till Årjäng. Sov en bit av vägen, som vanligt, så det gick fort att åka hit! Nu vänta några dagar av god mat, trevligt sällskap och mycket sömn. LOVELY!

Dagen idag startades med en skön promenad. Är fortfarande stel i framsida lår och har ont i vänster höftböjare, så det blev en lugn promenad. Benen får vila sig nån vecka till så att de får återhämta sig ordentligt. Efter promenaden var det frukost med finbesök. Svägerskan hennes gubbe och gudsonen kom hit! Hembakt bröd och kaffe stoppade vi i oss och många skratt blev det! Väldigt trevligt! Nu sak jag snar bege mig till gymmet och träna lite. Har inte bestämt vad, men jag måste göra av med lite energi då det ska firas lilla julafton med grannarna ikväll. Mycket mat blir det!

IMG_0217

Julgrupp till svärföräldrarna

IMG_0215

En glad make och världen sötaste gudson!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar