Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, december 09, 2009

Back on track

Tillbaka i gymmet idag. Skönt att få komma igång igen. Känner mig ganska uppsvälld och vätskig. Igår var jag på personalfest och åt massa gott! Förrätt med gustafskorv och tunnbröd. Oxfilé potatisgratäng och gräddsås till huvudrätt och fruktsallad till efterrätt. Mums!! Passade även på att äte lite chips och nötter. Blev dock alldeles för mycket mat och magen stod rakt ut! Åkte hem ganska tidigt för jag känner mig ganska sliten, både i huvudet och kroppen.

Mycket att göra på jobbet nu. Massor som ska hinnas med inna jul, så dagarna bara flyger förbi!

Det vart iallafall rygg och triceps som fick sig en omgång idag. Körde lite tyngre än vad jag är van vid. Och jäklar vilken pump jag fick!! Mer kolhydrater än vad kroppen är van vid gör susen för träningen!! Superkul!! Är dock fortfarande trött och sliten i benen. Fick mjölksyra av att trampa på spinningcykeln som uppvärmning!

Nu har jag torkat bort brunfärg från allt som var med på tävlingen. Skor, hårartiklar, smink, smycken mm. Skitigt var det!! Men kläderna åker nog in i maskin igen. De är fortfarande bruna!
Har även lagat matlådor till resten av veckan. Vanemänniska som jag är så fortsätter jag med det ett tag till. Skönt att slippa fundera vad man ska äta till lunch och bara gå och hämta lådan när det är dags för mat!

Nu är det mys i soffan med lite nötter och julmust!! Mums!!

1 kommentar:

  1. Back on track!

    Roligt att träffa er under helgen. Ses till julen! :-)

    SvaraRadera