Följ mig på Instagram: @helenwil

lördag, december 12, 2009

Kalas!

Idag har nog varit den värsta dagen sen tävlingen, sett till kaloriintag. Scones med messmör till  frukost, lunch och fika hos farmor och farfar, en andra fika med Alexandra och plockmat till middag. Nu är det förfest med vin och bubbel!! Det vart ju ingen utgång i Göteborg, så jag passar på nu. Är i Stockholm och hälsar på min syster. Trevligt att träffa henne!!

Nu ska vi vidare till nästa förfest och sedan vet jag inte vart vi tar vägen. Det får kvällen utvisa!!

Måste även passa på att tacka Alex för en trevlig pratstund! Mycket muskel och tränings snack!! Kul att träffa nån som har samma intresse och verkligen connectar med! Hoppas det blir fler trevliga pratstunder och även ett och annat träningspass!

Nu ska vi ut och göra stan!!!!

1 kommentar:

  1. Thihi! Nu först såg jag detta.
    Tack själv i efterskott och även för dagens tröstrika chatt på Facebook!

    Ska bli kul att följa varandra på den här resan till tävlingen 2010!

    Kram och vi ses!

    /Alexandra

    SvaraRadera