Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, juli 03, 2009

Det var ett tag sen...

oj, vad länge sen jag skrev!

Har jobbat, tränat ätit och sovit. Mycket att göra och lite tid och energi. Värmen har även gjort sitt och jag har inte suttit speciellt mycket framför datorn. Umgås hellre med Tobias nu när han är hemma på semester!! Men nu är det snart bara en vecka kvar tills vi åker!!! San diego!! Har fått svar av Michelle och hon har precis flyttat och vi ska bo hos henne under vår vistelse där. Lovely!!
Förra helegn var vi på Big lake Run 2009. Cruising runt Siljan. Ca 600 raggarbilar, strålande sol, öl i massor och en hel del lättklädda och rödbrända kroppar. Kul men väldigt varmt!! Jag ställde upp som chaufför och pimplade vatten hela dagen!!

Den lilla bilen jag körde
Pit stop
Nu väntar en vecka full av besök. De första har redan varit här och grillat och spelat wii. Mycket trevligt!! Det måste göras om!
Imorgon kommer Tobias bestman med fru och son och ska stanna mån-ons. På tors kommer den andra marskalken med fru och ska stanna till söndag. Då blir set sightseeing i Falun och Piratfest. Och så ska ju all träning hinnas med!! fullspäckat schema!! Sen är det baar att packa och ge sig av till amerikat!!
Nu ska springskorna på och en långtur ska avverkas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar