Följ mig på Instagram: @helenwil

onsdag, juli 15, 2009

Back in San diego!!


Nu är vi äntligen här!! Underbart!!
Flygresan var sådär, 25 timmar tog det från att vi lämnade huset tills vi landade i San Diego.
första planet tog 8h 30min. vi satt bredvid toaletterna, så alla i kön lutade sig mot min stol. Ganska svårt att sova när folk buttade på stolen hela tiden. Dessutom var videosystemet trasigt, så det blev ingen film :( Vi roade oss med böcker och spel istället!!

Pitstop på O'learys för en öl innan vi lämnade Arlanda!

Paus i Philadelphia i två timmar inna vi gick ombord på nästa plan. 5h 30min, denna flygning spenderades sovande. ingen av oss kunde hålla ögonen öppna!!
När vi kom av planet möttes vi av en glad Michelle som kom och skjutsade oss till hyrbilen.
de bor i en trea alldeles vid stranden! Ett kvarter till Mission bay och två till havet. Super! Dessutom har hon fixat så vi får träna där hon jobbar!!!


Idag vaknade vi vid 6.30 och kunde inte somna. så vi tog oss en promenad och åt lite frukost vid standen. Mysigt. Nu ska jag duscha och sen ska vi handla mat och annat nödvändigt.

Promenad i kvarteren där Michelle bor. awesome!

Ha det toppen där hemma. vi längtar inte hem ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar