Följ mig på Instagram: @helenwil

söndag, juli 19, 2009

Lördag

Vi åkte till Mission Valley igår. Middag på Outback steakhouse. Mums!! Stek med bakadpotatis blev det. Och Michelle kände hon som ägde restaurangen så det försvann 20 dollar från vår nota. billig och god middag :)
Sedan gick vi till bion. Bruno. Vad ska jag säga, kan inte rekommendera någon att gå och se den. Provocerande och pinsam. Vi tittade en timme, sen gick vi därifrån. så det blev en tidig kväll igår!

Idag tog jag sovmorgon och lät bli att ställa väckarklockan. 8.15 var jag klarvaken och la mig och läste.
Vid 10 mötte jag Michelle på gymmet för ett armpass. Mycket mjölksyra! Och så har jag världens träningsvärk i baksida lår och rumpa från igår. En lite försmak av hur höste kommer att se ut för min del. Michelle har lovat att hjälpa mig med kost och träning till tävlingen i december. Jobbigt men kul kommer det att bli!!
Resten av dagen spenderades på stranden. Vi sparkade lite boll och låg och snackade skit. Trevligt!!
Vid 16 åkte Tobias mot LAX för att hämta Chrille och jag och Michelle åkte till gymmet för pass nummer två idag (3 för hennes del!) så nu har jag hunnit med 4 styrkepass och 2 konditionspass på 4 dagar. inte illa för att vara på semester!!

Nu har vi varit och köpt film och slappa lite i soffan medan vi väntar på Chrille och Tobias. Det är bara jag och Michelle hemma för hennes kille har åkt till sin familj i Puerto Rico.
Tjejfilm, proteindrink och sockerfritt tuggummi!!! Den perfekta kvällen ;)
(jag har köpt lite godis, men Michelle får vänta till efter hennes tävling)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar