Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, juli 17, 2009

Forlust...

Padres forlorade igar. Trakigt. Men de kan ju inte vinna alla ganger.
Vi stannade inte ens kvar for att se klart matchen...

Torsdagen spenderades med bilakande och promenerande i La Jolla. Harlig utsikt!!! Sedan akte vi en bit norrut for att ata lunch i solana beach. Hamburgare och kycklingburgare slank ner i vara magar! Mums.
Sedan akte vi forbi en kyrka som ligger bredvid interstate 5. Varenda gang vi akt forbi den forut sa har jag velat stanna och titta, sa nu var det dags. Vi blev haffade av en herre som forklarade att det var ett tempel som leddes av en profet och hans 12 apostlar, byggt 1993. Man fick inte ga in i templet om man inte var djupt troende. Han avslutade med att forsoka fa oss att ta emot Mormornernas bibel. Vi skyndade oss darifran, men hann med att ta kort pa utsidan iaf. Vi var inte lika imponerade nar vi akte darifran som nar vi kom.

Sen tog vi oss hem for en liten power nap innan vi akte till baseballen.
Nar vi letade parkering hittade vi en bar med massa olika sorters ol och vin. Dar stannade vi till pa vag till matchen. Man fick provsmaka olen inna man kopte den och sa var det happy hour!!
Vi tyckte det var konstigt att vi inte hade hittat den baren forut, sa vi fragade hur lange de funnits. De hade oppnat for ett ar sedan, sa det var ju inte sa konstigt att vi inte hittade den for tva ar sedan ;) Jag tyckte att servitriserna hade snygga trojor, sa Tobias kopte en at mig.

Som sagt sa var inte sjalva matchen sa rolig, men vi passade pa att ata korv och jordnotter iaf!!

Nu har jag atit frukost efter en joggingtur langs stranden. Stralande sol kl 7 pa morgonen innebar att det kommer bli varmt idag! Det ar bra for dagen kommer att spenderas pa stranden med en boll och ikvall ska vi nog ga pa bio med michelle.

Nu ska jag hoppa in i bilen och bege mig till gymmet. kl 9 ska jag traffa Michelle for ett styrkepass. Tungt men valdigt roligt!!
Lagger uppe lite bilde senare idag, hinner inte med det nu!

Ha det toppen dar hemma, vi funderar pa att stanna kvar har och strunta i att aka hem!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar