Följ mig på Instagram: @helenwil

fredag, juli 24, 2009

Viva Las Vegas!!

Nu är vi i Vegas! Har checkat in på hotellet och kikat runt här. Vi bor på Stratosphere i norr änden av strippen. Har alltid bott i södra änden förut, så nu passade vi på att se andra änden!!
Veckan har spenderats med en hel del shopping.
Las americas och Fashion Valley har vi klarat av. Samt cheesecake factory. Jag åt dock ingen cheesecake den här gången. jag och Michelle ska nämligen dit och äta efter hennes show!! Men Chrille tog en så jag fick norpa ett hörn och få en förmak.

I söndags skjutsade jag Chrille och Tobias till Desi's de satt där i 8 timmar och pratade skit och drack öl. Desi kände igen oss och vi fick varsin kram när vi kom dit. Väldigt trevligt. Jag åkte dock hem och kollade på film efter ett tag och killarna fick ta en taxi hem.

I måndags var vi på baseball igen. En mycket bättre match, men tyvärr så förlorade San Diego igen.

Tisdagen hyrde vi kajaker och paddlade runt i mission bay ett tag. Sen gick vi til wave house och solade och åt mat och killarna drack öl. Trevligt. På kvällen åkte vi till old Town och åt mexicanskt och drack jumbo margaritas (inte jag). vi mötte även upp Scott och hans kompisar, som vart väldigt på lyset efter ett tag. Trevligt. Kvällen avslutades på desi's.

Igår åkte vi till Los Angeles. Venice beach, Hollywood Blvd, Rodeo drive och allt det som man ska se hann vi med. Tog kort på skylten och fina bilar också.
Sedan styrde vi mot Vegas och tog in på ett motell mitt i öknen. Asvarmt! Det kände som att gå in i en bastu när men öppnade bildörren!!
Idag fortsatte vi till Vegas och ikväll sak vi gå på Sin City comedy. Det ska bli kul!!

Lägger in lite fler bilde imorgon från vårt äventyr.
Nu måste jag kila. Ska leta reda på killarna! (förmodligen bara att kika i närmsta bar)

Ha det toppen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar