Följ mig på Instagram: @helenwil

torsdag, juli 16, 2009

Nyaten och redo for aventyr!!

Lanar Michelles dator da Tobias anvander min, sa inga prickar idag!
Klockan ar 9.30 har, det ar redan stralande sol. Vilket innabar att det kommer bli en varm dag!
Idag ska vi aka upp till La jolla som ligger ca 1h norrut. Ga runt och njuta av vadret och varandra! Mysigt!
dagen startades dock redan klockan 5 imorse for min del. Da vart jag vackt av Michelle och vi at frukost innan vi akte till gymmet. Ett intensivt och roligt styrkepass pa ca 1,5 timme avverkade vi innan hon skulle borja jobba.
Sen akte jag hem och vackte Tobias och at en till frukost med honom. En perfekt semester: traning, bra sallskap och lata dagar!! njuter for fullt!

Nu ska vi packa in oss i bilen och bege oss norrut. Nar vi kommer tillbaka blir det troligtvis en baseballmatch innan dagen avslutas med lite skitsnack och skvaller med Michelle!

Har bor Michelle (och vi)!!!
http://www.mapquest.com/maps?city=San+Diego&state=CA&address=826+Anacapa+Court&zipcode=92109

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar