Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, juli 13, 2009

resfeber...


Oj vilken fullspäckad vecka!
Massor av besök har vi haft. Och så har jag pusslat in all träning... det har inte blivit mycket tid över!!
lördgen startades med ett dubbelpass på gymmet. Axlar och bröst fick sig en omgång innan jag gick på ett spinningpass. Resten av dagen var bokad, så jag fick passa på inna de andra gick upp.
När jag kom hem bakade jag scones och väckte tobias och gästerna.
Därefter började vi fixa oss inför kvällen. Pirates of Siljan skulle vi på. Massa båtar som åker ut och knyter ihop sig på siljan.
Dresscode: pirat.
Sedan är det bara att festa gärnet till alla sover;)
Utklädda och glada i hågen begav vi oss mot Leksand i ösregn och åska. men båtägaren hade satt upp presseningar som skydd för regnet, så det störde inte.
Vi belv kvar ute på vattnet till strax efter två. då hade båtägaren somnat och alla andra var trötta, så vi styrde in mot land efter en supertrevlig kväll!!

De flesta hade traditionella piratkostymer som jag och Tobias...

Men helt plötsligt kom denna båt åkandes, fullt med somaliska Pirater som bombade oss med vattenballonger. Fyndigt!

söndagen var ganska lugn då vi sov halva dagen. Sendan hade vi brunch för tobias bakfulla kompisar. Trevligt.

Jag pallrade mig till gymmet för ett benpass, som känns i rumpan idag. Blir stelare och stelare så det är nog tur att jag ska sitta still hela dagen imorgon.

Idag har jag tagit det lugnt och packat och tränat. för imorgon bär det av. San diego here we come!! Längtar så otroligt mycket!! Och så blir det en tur till Vegas för att titta på USA Nationals. Spännande!

Nu ska jag krypa ner i sängen. 05:30 imorgon bär det av!!

Dröm sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar