Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, juni 22, 2009

Sakta men säkert.

Helgen har varit toppen! Har fått umgås med Tobias i flera dar, och på onsdag kommer han hem för semester!!! Underbart att ha honom hemma!!
Midsommar firades här hemma med sill, nubbe, grillat och pannkakstårta. Tobias fyllde ju år och jag brukar göra pannkakstårta till honom varje år! Mums!! Vi spelade även guitar hero. skojs!!
Pannkakstårta!

Lördagen var lugn. tobias sov ganska länge och sen slappade vi i soffan. På kvällen var vi hem till föräldrarna och grillade.
Söndagen spenderades hemma med diverse pyssel i hemmet. Jag målade lite och Tobias tvättade bilen. Sen bytte vi syyslor och jag klippte gräset och Tobias hängde tvätt!!
Jag hann även med en del träning under helgen, ca 3 mil löpning och ett styrkepass.

Gräddtårta till föräldrarnas grillning!

Idag var det dags för jobb igen. Joggingtur imorse och styrka efter jobbet. Har börjat träna på nytt gym. Väldigt inspirerande med nya maskiner och nytt folk. Motivationen är på topp för att bli lite tightare innan vi åker till San Diego. Längtar!!


Det går sakta med säkert nedåt. Fettprocenten minskar, men vågen har inte minska så mycket. Känner att kläderna sittr lösare och jag ser på mig själv att musklerna kommer fram. Så jag får lita på det och strunta i vågen.

Nu ska jag ägna mig åt TV:n en stund innan det är dags för sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar