Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, juni 15, 2009

Förvånansvärt lätt...

Joggingturen avklarad. Bra start på veckan!!
Var väldigt trött när jag gav mig iväg. Hade inte så hög motivation idag utan tänkte "bara jag tar mig runt iaf". Men när jag väl kom ut och trampade igång benen och upptäckte att det inte regnade så gick det över förväntan. Benen trampade av sig själv i en rasande fart!
Har hittat ett bra tempo på mina joggingturer. Bara jag har trampat igång benen och kommit in i det så känns det som att jag kan springa hur långt som helst. Benen bara fortsätter utan att jag behöver tänka på det. Härligt! Blir dock några tempoökningar i backar här och där för att ge pulsen en lite skjuts uppåt ibland!!

Jackan jag köpte igår var förresten toppen! Provade den när jag kom hem i halv storm! Igår är en av de få gånger som jag har gett upp på grund av vädret! Jag gav mig ut, men efter nån kilometer i skogen kände jag att det var för halt på alla rötter och stenar så jag sprang ut till vägen och fortsatte. Det blev en lite kortare tur än jag tänkt mig. Men när jag kom in så var jag iaf torr! Förutom lite i armvecken (och svetten så klart), men det gör ju inte så mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar