Följ mig på Instagram: @helenwil

måndag, juni 08, 2009

Ny vecka

Så var ännu en helg slut.
Spadagen var super!! Ansiktsbehandling, yoga, god mat och lite bubblande i poolen. Hann även med ett styrkepass innan det var dags att bege sig mot Årjäng och svärföräldrarna. Väl där hade Tobias och svägerskans sambo fixat mat. Grillat med olika sorters kött och potatis. Mumma!!
Det blev en lugn helg med träning fotboll och mysigt sällskap.
Gav mig hemåt igår kväll med nya bilen!! Stor motor gör att bilen går fortare än Opeln. Kul var det.
Minder roligt var att Tobias åkte till Karlskrona och inte kommer hem för ens på midsommarafton :( så jag får vara ensam ett tag. Men när han kommer hem är det semester för hans del. Så jag få ha honom hemma ett bra tag!! Och då ska vi ju till san Diego!!! Längtar!!
Nu är det dags för sängen om jag ska orka upp imorgon!

2 kommentarer:

  1. Glöm ej att blogga MASSOR från San Diego. Minst 2 inlägg med massor av bilder kräver jag!!
    /JANNIE

    SvaraRadera
  2. ska skriva allt vi gör!! och ta kort på allt! måste bara köpa en ny kamera först:)

    SvaraRadera