Följ mig på Instagram: @helenwil

lördag, juni 13, 2009

ensam i helgen.

Tobias befinner sig i oslo med en kall öl för tillfället. De har åkt dit med ubåten för att fira norska ubåtsvapnet 100 år. Så min svägerska+sambo och gudson är där och hälsar på och tar en öl. De ska dock åka tidigt imorgon bitti, så det blir nog inte så sent ikväll.

Själv sitter jag här hemma i regnet. Tar det lugnt och funderar på allt jag borde göra men inte orkar. Städa och tvätta och annat tråkigt. Istället har jag promenerat, varit till gymmet, bakat och nu ska jag till mormor och färga hennes hår. Fastnade dock här den stund medan pajen kallnar så att jag kan ta med den.

Igår tog mina föräldrars granne studenten så vi var dit och grattade. fick i oss lite god mat och beträttade om alla hyss han gjorde när han var liten!! Det var väldigt trevligt. Ikväll ska jag till föräldrarna och äta och mysa lite.

Annars har vecka sett ut som vanligt, Äta, träna, jobba, träna, titta på tv och sova. Så ser mina dagar ut nu för tiden. 2 kg kvar till mitt mål och 1 mån har jag på mig. Perfekt timing kommer det att bli!! Sitter här och kollar på gamla bilder och längtar mig tillbaka. Ska nog göra en lista med saker som jag ska göra när vi är i San Diego. Så att jag inte glömmer bort något. Större delen av den kommer nog bestå av saker jag ska äta och tillskott jag ska köpa med mig hem ;)
Längtar så otroligt mycket!!
Bild från Barcelona där vi var förra sommaren. Det var alldeles för varmt där för min smak, så dit åker jag inte igen när det är sommar. Men gärna vår/höst för lite mer lagom temperatur.

Karikatyr som vi gjorde på Las Rambla, jag blev dock inte lika lik mig som Tobias.

Jag och Tobias spanar på kändisar i LA. Snart är vi där igen!! Sunny San Diego!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar